Kā pievienot kalkulatoru iekš Excel 2007?

Lietotāja dura attēls

Pamācības pirmais solis:

Strādājot ar Microsoft Excel bieži sanāk saskarties ar kaut kāda veida rēķināšanu! Ja pa rokai nav kalkulatora tad nav tik vienkārši un ātri izdomāt galvā visu! Vēl visu strādāšanas prieku izjauc rakņāšanās [Start] panelī meklējot Windows kalkulatoru!

Protams, tam visam ir risinājums, un šādu vienkāršu lietu var iekļaut iekš Jūsu Microsoft Excel!
Šo te var veikt Windows XP, Windows Vista un Windows 7 vidēs! (Visos Windows kuros vari ieinstalēt Microsoft Office 2007), kā arī ja lietojat Microsoft Office 2007!
Tā tad, veicam pāris vienkāršas darbības!

Pamācības otrais solis:

Atveram Microsoft Office 2007 Excel, un dodamies uz quick access (ātrās pieejas) paneli!

Pamācības trešais solis:

Nospiežam uz bultiņas labajā pusē, un sameklējam izlecošajā logā "More commands" (Vairāk iespējas), klikojam uz tā!

Pamācības ceturtais solis:

Tad jāizlec Excel uzstādījumu logam! Tur izvēlamies “Commands Not in the Ribbon” (Iespējas kuras nav Ribbon panelī)

Pamācības piektais solis:

Tad zemāk, kreisajā pusē parādās logs, kur atrodam "Calculator" (Kalkulators), tad spiežam vidū pogu "Add" (pievienot), un tad protams pogu [OK]

Pamācības sestais solis:

Tagad vajadzētu augšā parādīties jaunai ikonai, saīsnei uz kalkulātoru! Varat arī mēģināt šajā panelī tādā pašā veidā pievienot arī citas iespējas, bet domājams ka šī noderēs visvairāk cilvēkiem kuriem aktīvi jāstrādā ar excel tabulām!

Pievieno komentāru!

Pierādi, ka esi reāls cilvēks