5 elementāri veidi kā paātrināt organisma vielmaiņu

Lietotāja LīzaB attēls

Pamācības pirmais solis:

Pat pirms jūs uzsākat savu treniņu programmu, ir pieejami vairāki triki, lai ieslēgtu savu organismu tauku dedzināšanas režīmā un paātrinātu savu vielmaiņu.

 

Vielmaiņa ir ķīmisku reakciju kopums organismā, kuras notiek mūsu organisma šūnās. Šie procesi ļauj mūsu ķermeņiem augt, atkopties no traumām, cīnīties ar apkārtējās vides ietekmi un visādi citādi uzturēt mūs dzīvus. Mūsu vielmaiņa arī nosaka, cik ātri mūsu organisms apstrādā un sadala ar pārtiku uzņemtās uzturvielas, mūsu kopējo nepieciešamo kaloriju patēriņu diennaktī u.c.

  1. Ēdiet ar dzelzi bagātus ēdienus. Dzelzs ir nepieciešams, lai vadītu skābekli mūsu muskuļos, kurš savukārt ir ļoti svarīgs liekā svara zaudēšanai. Daži ar dzelzi bagāti produkti ir gaļa (liesās gaļas kā vistas fileja, tītars u.c.), pupiņas vai spināti.
  2. Uzņemiet vairāk D vitamīna. D vitamīns ir vitāla sastāvdaļa mūsu muskuļmasas uzturēšanai. Pētījumi rāda, ka milzīga daļa populācijas neuzņem pat pusi nepieciešamā D vitamīna. Labi D vitamīna avoti ir tuncis, piens, olas u.c.
  3. Dzeriet pienu. Protams, šoreiz konkrētāk būtu runāt par kalciju. Neskaitāmi pētījumi rāda, ka nepietiekams kalcija daudzums uzturā drastiski palēnina vielmaiņu, nemaz nepieminot kaulu veselību, nagus u.c.
  4. Vairāk arginīna. Nesens pētījums rāda, ka pastiprināts arginīna daudzums organismā var sekmēt liekā svara zaudēšanu. Arginīns pastiprina tauku un glikozes oksidāciju organismā kā arī palīdz audzēt liesu muskuļmasu. Daudz arginīna ir riekstos un sēklās.
  5. Veids - Dzeriet pietiekami daudz ūdens! Manuprāt, šis ir vissvarīgākais no visiem veidiem un to pavisam noteikti vajadzētu ņemt vērā. Katrs ķīmiskais process organismā nespētu noritēt bez ūdens, tāpēc šeit jautājumi lieki. Kārtīgs ūdens patēriņš arī ļauj apslāpēt apetīti.

 

Pievieno komentāru!

Pierādi, ka esi reāls cilvēks